header3

Klachtmelding

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zťťr serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut FinanciŽle Dienstverlening (Kifid).

Wanneer u een klacht heeft, verzoeken wij u onderstaand formulier in te vullen en aan ons te verzenden. Wij nemen dan snel contact met u op en zoeken naar een passende oplossing.

Als een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kan deze worden voorgelegd aan de Stichting Klachteninstituut FinanciŽle Dienstverlening, Postbus 9327, 2509 AG Den Haag. Voor meer informatie: www.kifid.nl

Wanneer u geen gebruik wilt maken van de genoemde klachtbehandelingsmogelijkheden of ontevreden bent over de uitkomst hiervan, kunt u uw zaak voorleggen aan een bevoegde rechter.

Onderwerp
Bericht *
Uw gegevens
Bedrijfsnaam
Naam *
Voorletters
Aanhef
Dhr. Mevr.
Adres
Postcode
Plaats *
 
Uw telefoonnummer *
Uw e-mail: *